دانلود فیلم و سریال

دانلود جدید ترین فیلم ها و سریال های ایرانی

دانلود فیلم و سریال

دانلود جدید ترین فیلم ها و سریال های ایرانی

آخرین مطالب
آخرین نظرات

دانلود فیلم تنهاتر از من

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ق.ظ

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای تنهاتر از من

دانلود فیلم ایرانی تنهاتر از من

فیلم تنهاتر از من با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

دانلود فیلم تنهاتر از من


.
کارگردان : عباس خواجه وند

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۰

مدت زمان : ۹۳ دقیقه

حجم : ۳۹۶ – ۶۳۳ MB

فرمت : MP4

بازیگران : فرید ولی‌زاده، فریبا نادری، الیزابت امینی، شیما جبرائیلی پور و مهدی امینی‌خواه و…

خلاصه داستان فیلم تنهاتر از من : این فیلم در ارتباط  با دکتر پژمان است که هنوز چند ساعت از ازدواجش نگذشته نا‌خواسته در اثر حادثه‌ای به ویروس HIV (ایدز) آلوده شده که …
.
.
.

دانلود فیلم تنهاتر از من

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم بالا :           لینک مستقیم

Uploadboy           Rodfile           Filemoney           Rioupload           Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————
.
.
.

دانلود فیلم تنهاتر از من

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم پایین:           لینک مستقیم

Uploadboy           Rodfile           Filemoney           Rioupload           Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

۹۳/۰۲/۲۲
امید رضا موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی